Doprava zdarma při objednávce nad 20 000 Kč

Pro zákazníky

Doprava

VYBERTE SI NEJVÝHODNĚJŠÍ ZPŮSOB DOPRAVY

Prohlédněte si přehlednou tabulku s jednotlivými cenami za dopravu. Upozorňujeme, že pro některé konkrétní objednávky nemusí být dostupné všechny způsoby doručení. Týká se to např. nadměrného zboží. Po vložení zboží do nákupního košíku Vám systém sám ukáže dostupné varianty dopravy a platby.

U objednávek v celkové hodnotě 20 000,- Kč s DPH je doprava ZDARMA.

Cena dobírky je 59, - Kč

 

Způsob dopravy Cena dopravy
Zásilková služba do 3 kg 189, - Kč
Zásilková služba do 6 kg 235, - Kč
Zásilková služba do 11 kg 275, - Kč
Zásilková služba do 16 kg 309, - Kč
Zásilková služba do 21 kg 359, - Kč
Zásilková služba do 24.99 kg 419, - Kč
   
Paletová přeprava od 25 kg do 30 kg 550, - Kč
Paletová přeprava do 50 kg 819, - Kč
Paletová přeprava do 100 kg 1379, - Kč
Paletová přeprava do 150 kg 1590, - Kč
Paletová přeprava do 200 kg 1890, - Kč
Paletová přeprava do 300 kg 2490, - Kč
Paletová přeprava do 400 kg 2990, - Kč
   
Doručení zboží s fyzickou pomocí odběratele od 0 do 30 kg 970, - Kč
Doručení zboží s fyzickou pomocí odběratele do 50 kg 1199, - Kč
Doručení zboží s fyzickou pomocí odběratele do 75 kg 1399, - Kč
Doručení zboží s fyzickou pomocí odběratele s částkou vyšší než 10 000,- Kč s DPH do 75 kg  900, - Kč
   
Komfortní doručení bez asistence odběratele od 0 do 30 kg 2350, - Kč
Komfortní doručení bez asistence odběratele do 50 kg 3290, - Kč
Komfortní doručení bez asistence odběratele do 75 kg 4590, - Kč
Komfortní doručení bez asistence odběratele s částkou vyšší než 10 000,- Kč s DPH do 75 kg  1900, - Kč

 

Možnosti platby

MOŽNOSTI PLATBY

Platba online přes platební bránu GoPay

Zaplaťte pohodlně a ihned svou platební kartou. Celý proces platby je bezpečný, takže se nemusíte ničeho obávat. Při tomto způsobu platby je doručení zboží nejrychleji.

Platba na dobírku

Platba při převzetí na dobírku je zpoplatněna

Cena za dobírku je 59,- Kč

Platba na fakturu

Platba na fakturu je u všech uvedených možností dopravy ZDARMA. Ke každé požadavku platby na fakturu přistupujeme individuálně a indivuduálne upravujeme i dobu splatnosti faktury.

Platba předem bankovním převodem

Tato varianta platby je v rámci všech uvedených přepravních společností ZDARMA.

Reklamační řád

REKLAMAČNÍ ŘÁD

 

PŘEDMĚT REKLAMACE

1)Poškozený, chybějící nebo zničen zboží v zásilce nejpozději následující pracovní den po dodání

2) Nesprávné vyřízení objednávky do 7 pracovních dní

3) Kvalita zaslaného zboží do 2 let od převzetí zboží

POŠKOZENÝ, CHYBĚJÍCÍ NEBO ZNIČEN ZBOŽÍ V ZÁSILCE

 

Reklamaci v tomto případě lze podat písemně ​​při přebírání zásilky, a to na email naší firmy, na kterém pošta (nebo kurýr) potvrdí příjem reklamace zásilky. Reklamaci lze podat pouze okamžitě po převzetí zásilky (v případě, že poškození bylo zjevné), resp. nejpozději následující pracovní den po dodání (v případě, že poškození nebylo patrné při dodání), jinak právo na náhradu škody zaniká. Při reklamaci pošta (nebo kurýr) sepíše zápis. Zápis je přílohou reklamačního listu, který vyplní adresát zásilky. Zákazník (reklamující) ponechá na poště až do konečného vyřízení reklamace vnitřní a vnější obal zásilky a i poškozený obsah. Při doručení zásilky kurýrem zákazník reklamované zboží (se známkami zjevného poškození) nesmí převzít a do emailu musí uvést důvod nepřevzetím zásilky.

NESPRÁVNÉ VYŘÍZENÍ OBJEDNÁVKY NEBO KVALITA ZASLANÉHO ZBOŽÍ

 

Reklamaci v těchto dvou případech lze podat písemně s uvedením podrobného popisu reklamované skutečnosti, a to na adresu společnosti:

POKORNÝ Klíčové centrum s.r.o.
Hroznova 62/7
370 01 České Budějovice

Reklamaci zaslat na e-mail  info@pokornytrezory.cz

Spolu s písemnou reklamací je třeba zaslat i kopii potvrzeného záručního listu (pokud byl přiložen), doklad o zaplacení zboží a fotodokumentaci reklamovaného poškození.

 

Veškeré zboží zakoupené v internetovém obchodě www.pokornytrezory.cz lze bez udání důvodu vrátit do 7 dnů od převzetí zboží. Zboží je nutné do uvedené lhůty doručit na výše uvedenou adresu spolu s krátkou žádostí a číslem objednávky, případně kopií faktury. Toto právo vyplývá z § 12 Zákona o ochraně spotřebitele při zásilkovém prodeji (zákon č .. 108/2000 Sb).

Při odstoupení od smlouvy bez uvedení důvodu do 7 pracovních dnů ode dne převzetí zboží, musí být vrácené zboží v původním balení a nepoškozené. Náklady na vrácení zboží nese zákazník.

V případě, že zákazník porušil originální balení ztrácí nárok na odstoupení od smlouvy bez uvedení důvodu do 7 pracovních dnů ode dne převzetí zboží.

Pokud se dodavatel a zákazník nedohodnou jinak, zákazník nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je také:

  1. a) poskytnutí služby, pokud se služba začala plnit se souhlasem zákazníka před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.
  2. b) prodej zboží nebo poskytnutí služby, jejichž cena závisí na pohybu cen na finančním trhu, které prodávající nemůže ovlivnit.
  3. c) prodej zboží zhotoveného podle zvláštních požadavků zákazníka nebo zboží určeného speciálně pro jednoho spotřebitele.

O reklamaci rozhodneme ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává čas potřebný na odborné posouzení vady. Maximální lhůta pro reklamační řízení je 30 dní. Po uplynutí této lhůty má reklamující podle § 623 občanského zákoníku stejná práva, jakoby šlo o vadu, kterou nelze odstranit.

Pokud je reklamace oprávněná, reklamující má právo na opravu zboží, výměnu zboží nebo právo od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení kupní ceny, ve smyslu platného Občanského zákoníku.

Pro účely uplatnění reklamace je třeba uschovat doklad o koupi zboží (dodací list nebo fakturu s dodacím listem).

Vrácení zboží

VRÁCENÍ ZBOŽÍ V 14-DENNÍ LHŮTĚ

 

V případě, že jste spotřebitel a zakoupené zboží Vám nevyhovuje, máte podle § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Nárok máte v případě, že objednávku uděláte online, avšak s osobním odběrem na kamenné prodejně.

Rozbalením ani použitím zboží nezaniká právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu.

Doručením se rozumí informace, že chcete od smlouvy odstoupit, případně samotné doručení informace i se zbožím. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno v 14-denní lhůtě, nestačí jeho zaslání v poslední den lhůty. Odstoupení od smlouvy můžete zaslat i elektronicky na info@pokornytrezory.cz

Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá po dobu 14 kalendářních dnů (ne pracovních dnů) a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (příklad: spotřebitel převezme objednané zboží v pátek, doba pro vrácení zboží se tedy počítá od soboty včetně).

V co nejkratším termínu od zaslání odstoupení je třeba, abyste nám předali zakoupené zboží. V tomto případě nevzniká právo na úhradu nutných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu.

V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží kupujete v rámci své obchodní nebo podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení Vám nevzniká, protože obchodní zákoník tuto možnost neuvádí.

 Stáhnout Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy

ZBOŽÍ, KTERÉ NELZE VRÁTIT

 

Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, pokud mu bylo dodáno zboží, opotřebeno, upraveno podle přání spotřebitele nebo upravený pro jeho osobu.

Výjimkou jsou případy, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno.

ADRESA PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ

 

Své právo na vrácení zboží můžete uplatnit i písemně, a to zasláním zboží na adresu:

POKORNÝ Klíčové Centrum s.r.o.
Hroznova 60/7
370 01 České Budějovice

Prosíme, zboží, které chcete vrátit řádně zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Zároveň, pokud je to možné, uveďte zboží do původního stavu, přední se tak možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu.

Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 30 dnů od doručení zboží na naše reklamační oddělení. Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.

POTŘEBNÉ DOKUMENTY NA VRÁCENÍ ZBOŽÍ

 

K vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás

Usnadní nám identifikaci daného zboží a co nejrychlejší vyřízení Vašeho požadavku.

Nejlepší možností je zaslání vyplněného Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy (PDF) a nákupního dokladu, který jste obdrželi na svou e-mailovou adresu.

UŽITEČNÉ INFORMACE

 

Obal není nutný.

Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. I přesto má společnost POKORNÝ Klíčové Centrum s.r.o. právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny, a jako takové jsou pak zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.

Zboží si můžete vyzkoušet.

Nemělo by však dojít k jeho zjevnému opotřebení. Zboží může být použit, ale je třeba brát v úvahu náklady, které bude mít společnost s uvedením zboží do původního stavu, a které mohou být požadovány k úhradě.

Účtování těchto poplatků předejdete, pokud zboží uvede do původního stavu sami (očištění, zkompletování, správné zabalení zboží apod.) Vzhledem k rozmanitosti zboží je každý případ odstoupení od smlouvy